Здравейте!!
Този ГАЗ 69-А е произведен 1972 г. и не е бил военен - т. е. доста е поработил, първо на полето, после в цех за безалкохолни напитки и накрая е свалял трупи от гората!!
Когато го купих през 2007 г, този ГАЗ 69-А вече беше УМЪРТВЕН!!!
Имаше два начина за ''съживяване''
Първи - в абсолютно оргинален вид, много тежка задача, а и въпреки уважението ми към историята,без идейна за мен, защото това все още не е ''Ретро'' автомобил, заплашен от изчезване - доста ГАЗ 69 в оргинален вид има и у вас, и у нас!! Освен това, както е казал по горе колегата ashas "ГАЗ 69в оригинале это неудобная,маломощная,тихоходная,прожорливая,плохо тормозящая машина,ездить на ней в современных условиях просто небезопасно''
Вторият начин за съживяване за мен бе този - да запазя всички положителни качества на ГАЗ -69, като го ''тунинговам'' и направя удобен и безопасен както за движение по пътя, така и извън него и основно -
КАТО МУ ВДЪХНА НОВ ЖИВОТ ДА МУ ПРИДАМ И СОБСТВЕНА ИНДИВИДУАЛНОСТ!! Което си мисля че съм постигнал, факт е че никой не се съмнява, че това е ИСТИНСКИ ГАЗ-69!!
Запазих оргинални рама, купе, раздатъчна кутия, диференциали, ресьори и т. н.
Подменил съм основни възли и агрегати, за да подобря качествата на джипа на пътя - серво спирачки с предни дискове - /от УАЗ ХЪНТЪР/, хидравлика на управлението /оргинална УАЗ/, амортесьори /ГАЗ - 53/,
двигател С 21 с шлайфана глава, пригоден за работа с бензин 95 и газ и т. н.
Това и беше идеята ми - абсолютно осъвременен ГАЗ - 69, който има собствн облик - не можеш да не го разпознаеш и освен това - равноправен на пътя и недостижим извън него!!!
Поздрави на всички!!